Servisas

Variklių aptarnavimas, remontas, Suzuki variklių diagnostika

Pripučiamų valčių remontas, tobulinimas, užrašų dažymas

Plastikinių katerių, valčių korpusų remontas, rekonstrukcija, tobulinimas

Valčių priekabų remontas, rekonstrukcija, kiti metalo gaminiai

Patarimai

 



 

Variklių aptarnavimas, remontas, Suzuki variklių diagnostika

 

1. Atliekame populiariausių gamintojų benzininių ir elektrinių variklių visus remonto darbus, užsakome reikiamas detales;
2. Specializuojamės Suzuki variklių remonte, atliekame kompiuterinę diagnostiką, galios didinimą, eksploatacinių ir dažniausiai keičiamų detalių turime sandėlyje, esant reikalui užsakome;
3. Montuojame ir pajungiame variklius su nuotoliniu valdymu, įrengiame nuotolinius vairavimo mechanizmus;
4. Ruošiame variklius žiemai:

    - Variklio valymas, plovimas nuo tepalo, purvo, nuosėdų.

    - Variklio užvedimas, patikrinimas (tikrinamas variklio darbas, žvakės, pavaros mechanizmo veikimas,

    užvedimo mechanizmo veikimas, aušinimo sistemos veikimas).

    - Aušinimo sistemos praplovimas ir padengimas etilenglikoliu (sutepimas ir apsauga nuo korozijos).
    - Kuro sistemos valymas, kuro pašalinimas.
    - Variklio cilindrų sutepimas antikoroziniu konservantu.
    - Elektros kontaktų valymas, sutepimas ir padengimas nuo oksidacijos.
    - Guminių variklio detalių padengimas silikoniniu tepalu.
    - Variklio tepalo keitimas.
    - Judančių, besisukančių, besitrinančių detalių sutepimas vandenį atstumiančiu tepalu.
    - Sraigto nuėmimas ir revizija.
    - Sraigto veleno sutepimas vandenį atstumiančiu tepalu.
    - Reduktoriaus tepalo keitimas.
    Minėtiems darbams atlikti naudojame ne mažiau kaip 6 skirtingas chemines - plovimo - tepimo priemones.
 

 

 

Pripučiamų valčių remontas, tobulinimas, užrašų dažymas

 

1. Pradūrimo, plėšimo ir kitų mechaninių pažeidimų diagnostika, klijavimas, vožtuvų keitimas;
2. Keičiame sugadintus trancus naujais, pagamintais iš vandeniui atsparios faneros ir laminuotais kompozitiniu plastiku;
3. Grindelių, suolų gamyba iš vandeniui atsparios faneros;
4. Klijuojame, montuojame įvairius priedus žvejybai, komfortui pagerinti;
5. Registracijos numerių, vėliavų ar kitų užrašų dažymas specialiais dažais.
 

 

 

 

 

 

 

Plastikinių katerių, valčių korpusų remontas, rekonstrukcija, tobulinimas

 

1. Stiklo pluošto korpusų remontas;
2. Korpusų rekonstrukcija, įvairių priedų, papildomos įrangos ir mechanizmų montavimas;
3. Laivų, katerių paruošimas žiemai:

    - Valties dugno plovimas, valymas nuo dumblių ir apnašų.
    - Elektros kontaktų valymas, sutepimas ir padengimas nuo oksidacijos.
    - Akumuliatoriaus patikra, pakrovimas.
    - Vairo troso patikra, sutepimas vandeniui atspariu tepalu.
    - Pavarų trosų patikra, sutepimas vandeniui atspariu tepalu.
    - Vandens išleidimas iš tarpsluoksnio.
 

 


 

Valčių priekabų remontas, rekonstrukcija, kiti metalo gaminiai

 

1. Vandens transporto priekabų rekonstrukcija, pritaikymas konkrečiam kateriui ar valčiai;
2. Įprastų priekabų pritaikymas vadens transportui vežti;
3. Kiti įvairūs metalo gaminiai, susiję su vandens transportu.
 

 

 

 

 

Patarimai

 

Apie vandens transporto parengimą žiemos sezonui.
Baigiantis navigacijos sezonui būtina pasirūpinti savo vandens transportu, jo paruošimu žiemos periodui. Vartotojai pasirenka vieną iš kelių galimybių – savo techniką pateikia specialistams į servisą, paruošimo ir konservavimo darbus atlieka patys ir dar neretas trečias variantas - nedaro nieko. Iš patirties žinome, jei varikliu ar laivu nepasirūpinote navigacijai pasibaigus, labai didelė tikimybė, kad bus problemų sezonui prasidėjus, kad bus papildomų nepatogumų ir, aišku, finansinių nuostolių. Dažniausios momentinės variklio problemos – užsiteršusi kuro sistema, net jei variklis prieš keletą mėnesių iki paskutinės minutės dirbo tvarkingai. Didžiausią serviso apkrovimą pavasariais sudaro būtent tokių variklių „atgaivinimas“. Ilguoju laikotarpiu tinkamai neaptarnaujamų variklių darbo resursas trumpėja – nepakeisti, rūgšties gavę (nuo vidaus degimo procesų) tepalai, taip pat tikimybė, kad į tepalus, į vidaus mechanizmus patekusi drėgmė sukels korozijos procesus, yra ir kiti faktoriai.
Dažniausios neparuoštų valčių, katerių problemos – nuo užšalusio vandens įlaužtas korpusas, pelėsis, graužikų padaryti nuostoliai (kartais net ir variklių įrangoje), tai pasekmės, jei po sezono valtis liko nenuplauta, tinkamai neišvalyta, nenudrenuota ir pan. Tam dažniausiai nereikia specialistų paslaugų, laivų šeiminkai pajėgūs tinkamai pasirūpinti ir atlikti tokius darbus.