Servisas

Kad jūsų naujas sezonas nekeltų rūpesčių, o valties variklis tarnautų ilgai, rekomenduojame atlikti techninį aptarnavimą ir paruošimą žiemai. Pasirūpinkite savo valties varikliu, valtimi iš anksto ir dar sutaupykite - mūsų serviso darbams sezoninės nuolaidos. Teiraukitės tel. (+370 665) 19097.

 

Jau 10 metų teikiame specializuotas vandens transporto remonto paslaugas, tam yra skirtas ir pritaikytas 200 m2 šildomas gamybinis plotas, naudojame reikiamą įrangą bei medžiagas.
Visų tipų valčių, katerių remontas, meistras Raimondas, patirtis virš 10 metų.
Variklių remontas, meistras Valius, patirtis virš 10 metų.
Mūsų servisas yra Molėtų rajone, 65 km nuo Vilniaus, bet dažniausiai savo valtį ar variklį klientai priduoda ir atsiima mūsų prekybos salone Vilniuje.
Prekybos salono ir serviso kontaktai čia.

 



 

Variklių aptarnavimas, remontas, Suzuki variklių kompiuterinė diagnostika

 

Pripučiamų valčių remontas, tobulinimas, užrašų dažymas

 

Plastikinių katerių, valčių korpusų remontas, rekonstrukcija, tobulinimas

 

Valčių priekabų remontas, rekonstrukcija, kiti metalo gaminiai

 

Naudingi patarimai

 



 

 

 

Variklių aptarnavimas, remontas, Suzuki variklių kompiuterinė diagnostika

 

1. Atliekame populiariausių gamintojų benzininių ir elektrinių variklių visus remonto darbus, užsakome reikiamas detales;
2. Specializuojamės Suzuki variklių remonte, atliekame kompiuterinę diagnostiką, galios didinimą, eksploatacinių ir dažniausiai keičiamų detalių turime sandėlyje, esant reikalui užsakome;
3. Montuojame ir pajungiame variklius su nuotoliniu valdymu, įrengiame nuotolinius vairavimo mechanizmus;
4. Atliekame variklių paruošimą žiemai.

 

 

 

Pripučiamų valčių remontas, tobulinimas, užrašų dažymas

 

1. Pradūrimo, plėšimo ir kitų mechaninių pažeidimų diagnostika, klijavimas, vožtuvų keitimas;
2. Keičiame sugadintus trancus naujais, pagamintais iš vandeniui atsparios faneros ir laminuotais kompozitiniu plastiku;
3. Grindelių, suolų gamyba iš vandeniui atsparios faneros;
4. Klijuojame, montuojame įvairius priedus žvejybai, komfortui pagerinti;
5. Registracijos numerių, vėliavų ar kitų užrašų dažymas specialiais dažais.
 

 

 

 

 

 

 

Plastikinių katerių, valčių korpusų remontas, rekonstrukcija, tobulinimas

 

1. Stiklo pluošto korpusų remontas;
2. Korpusų rekonstrukcija, įvairių priedų, papildomos įrangos ir mechanizmų montavimas;
3. Laivų, katerių paruošimas žiemai.
 

 

 

 


 

Valčių priekabų remontas, rekonstrukcija, kiti metalo gaminiai

 

1. Vandens transporto priekabų rekonstrukcija, pritaikymas konkrečiam kateriui ar valčiai;
2. Įprastų priekabų pritaikymas vadens transportui vežti;
3. Kiti įvairūs metalo gaminiai, susiję su vandens transportu;

4. Valčių ir variklių vežimėlių gamyba.
 

 

 

 

 

 

Naudingi patarimai

 

Apie vandens transporto parengimą žiemos sezonui.
Baigiantis navigacijos sezonui būtina pasirūpinti savo vandens transportu, jo paruošimu žiemos periodui. Vartotojai pasirenka vieną iš kelių galimybių – savo techniką pateikia specialistams į servisą, paruošimo ir konservavimo darbus atlieka patys ir dar neretas trečias variantas - nedaro nieko. Iš patirties žinome, jei varikliu ar laivu nepasirūpinote navigacijai pasibaigus, labai didelė tikimybė, kad bus problemų sezonui prasidėjus, kad bus papildomų nepatogumų ir, aišku, finansinių nuostolių. Dažniausios momentinės variklio problemos – užsiteršusi kuro sistema, net jei variklis prieš keletą mėnesių iki paskutinės minutės dirbo tvarkingai. Didžiausią serviso apkrovimą pavasariais sudaro būtent tokių variklių „atgaivinimas“. Ilguoju laikotarpiu tinkamai neaptarnaujamų variklių darbo resursas trumpėja – nepakeisti, rūgšties gavę (nuo vidaus degimo procesų) tepalai, taip pat tikimybė, kad į tepalus, į vidaus mechanizmus patekusi drėgmė sukels korozijos procesus, yra ir kiti faktoriai.
Dažniausios neparuoštų valčių, katerių problemos – nuo užšalusio vandens įlaužtas korpusas, pelėsis, graužikų padaryti nuostoliai (kartais net ir variklių įrangoje), tai pasekmės, jei po sezono valtis liko nenuplauta, tinkamai neišvalyta, nenudrenuota ir pan. Tam dažniausiai nereikia specialistų paslaugų, laivų šeiminkai pajėgūs tinkamai pasirūpinti ir atlikti tokius darbus.