Suzuki DF6A (S,L) benzininis valties variklis

1000017

Suzuki DF6A (S,L) benzininis valties variklis, šių modelių paklausą užtikrina kompaktiškas dizainas ir tik 23,5 kg svoris. Techninės inovacijos bei paprasti bet efektyvūs ergonomiško dizaino sprendimai užtikrina patogų ir lengvą naudojimą.

Variklio prezentacija (rusų k.)

Suzuki DF 4/5/6 atsarginių dalių katalogas


Kojos ilgis
Dėl užsakymo ir pristatymo termino teirautis el.paštu arba telefonu.
Kaina
1 209,00 €
Kiekis

Pirkti lizingu
Turite klausimų? +370 659 65509
Rašykite mums

Charakteristikos

Variklio max galia, Ag
6
Variklio tūris, kub. cm
138
Cilindrų skaičius
1
Svoris, kg
24
Taktų skaičius
4
Stūmoklio skersmuo / Eiga
60,4x46
Maksimalios apsukos
4750-5750
Pavaros perdavimo santykis
1.92:1
Kuro padavimo sistema
Karbiuratorius
Starteris / Generatorius
Nėra / Nėra
Pavaros
Pirmyn / Neutrali / Atgal
Kuro bakas / Talpa
Vidinis / 1,5 litro
Variklio valdymas
Rumpeliu
Variklio pakėlimas
Rankinis
Alyvos kiekis variklyje
0,7 litro
Pagaminimo šalis
Tailandas
Gamintojas
SUZUKI
Garantija
36 mėn.

Specifinė nuoroda

Variklis Suzuki DF6A, šių modelių paklausą užtikrina kompaktiškas dizainas ir tik 23,5 kg svoris. Techninės inovacijos bei paprasti bet efektyvūs ergonomiško dizaino sprendimai užtikrina patogų ir lengvą naudojimą. Pakelti ir pernešti variklį į saugojimo vietą yra labai lengva, kadangi yra dvi tvirtos transportavimo rankenėlės. Suzuki pasirūpino ir variklių saugojimu: dabar galima variklį saugoti 3 skirtingais būdais. Patobulintos tepimo ir kuro sistemos leidžia labai patogiai saugoti variklį ant bet kurio šono (kairiojo, dešniojo arba priekio), nesirūpinant dėl kuro ar tepalo nuotėkio. Nauja priverstinio tepimo sistema yra unikali, nes turi papildomus tepimo kanalus viršutinėse bei apatinėse alkūninio veleno ir švaistiklių dalyse. Vienintelis savo klasėje tepalo filtras ženkliai padidina visos šios sistemos patikimumą. Valdyti DF6A/5A/4A variklius yra iš tiesų labai paprasta. Jums nebereikės užpumpuoti kuro sistemos prieš paleidimą, nes šiuose varikliuose įdiegta nauja kuro padavimo sistema veikianti gravitacijos principu. Lengvas rankinis užvedimas reikalauja mažiau jėgos užsivesti ir pajudėti, o judant nauja pakelimo sistema užtikrina optimalų variklio valdymą.